šeštadienis, sausio 12, 2013

Rankdarbių mainai

Auuuuuu visos mano draugės ir draugai:)Norėčiau sužinoti jūsų nuomonės.
Pernai prieš Valentino dieną sugalvojau suorganizuoti rankdarbių mainus ,,Išpildyk norą,,,kuris susilaukė atgarsio ir buvo norinčių sudalyvauti.Ir vasario 14 d,per šv.Valentiną, džiaugėmės nuostabiomis dovanėlėmis
 Kaip ir buvau minėjus,norėčiau,jog tai taptų malonia tradicija.Ar būtų norinčių sudalyvauti.Lauksiu jūsų laiškų:)
 Jeigu tikrai nusprendėte sudalyvaut, registruotis galite iki sausio 25 d. rašydami komentarą po šiuo postu.Tuo pačiu įkelkite foto pas save bloge,dešinėje.Taip,kaip padariau aš,kad kuo daugiau žmonių apie tai sužinotų:)





 

6 komentarai:

Unknown rašė...

Aš su tavim, mainomes...
http://menospindulelis.blogspot.com

Unknown rašė...

Dalyvauju ;)
http://zalia-sarka.blogspot.com/

egliukasm rašė...

ar jau baisiai per vėlu prisijungti į šią šaunią gretą? :)

egliukasm rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Sonata rašė...

Egliukasm,galėčiau aš pabūti poroje,tačiau niekaip,per savo užimtumą,nespėsiu jau:(

egliukasm rašė...

na ką darysi gal kitą met nepramiegosiu :)