trečiadienis, sausio 18, 2012

Išpildyk norą

Man kilo tokia idėja.Šv.Valentino dienos proga pamylėkite save ir suteikime džiaugsmo sau.Noriu paskelbti rankdarbių mainų konkursą ,,Išpildyk norą''. Manyčiau,kad kiekvienos merginos noras yra gauti tokią dovanėlę. Nesvarbu ,kas tai būtų ,svarbiausia atlikta jūsų rankomis.Taigi,jei atsiras  norinčių ,  norėčiau ,kad  po šiuo įrašu surašytumėte savo vardus su savo blogų adresais.Tada burtų keliu išsitrauksime,kas su kuo keisis rankdarbiais.Jūsų laiškų lauksiu iki  sausio 25 d. Tuomet ištrauksiu burtus-ir paskelbsiu. Ir  turėsime tris savaites iki Šv.Valentino įgyvendinti norus ir svajones.Visą rankdarbių keitimosi eigą kontroliuosiu aš .Taigi,jei yra norinčių gauti ne tik mano dovanėlę-taigi pradedam........Gal turite kitokių pasiūlymų,būtinai rašykite.
P.S.Ištraukus burtus,kas su kuo keisis dovanėlėmis,merginos tarpusavyje apsitars,kas ir kuo nudžiugins viena kitą.
Manau,taip.....merginos rašykite savo nuomonę

37 komentarai:

Unknown rašė...

Aš pirma, pirma! Baisiai noriu dovanų!
http://eglesnamuciai.blogspot.com/

Sonata rašė...

Šaunu,Egluže.Atrodo,kad mes abi apsikeisime dovanomis:)))))

Unknown rašė...

Tuoj čia mestelsiu auksarankių:)))

JolantoS rašė...

Na kaip nesijungsi :)))
http://jolanta-jovena.blogspot.com/

Sonata rašė...

Malonu,Jolanta:)

mazojira rašė...

jungiuosi ir aš :)
http://antpalanges.blogspot.com/

Sonata rašė...

Malonu:))))

Ilona rašė...

Išdrįsau jungtis ir aš :)
http://wwwpublicfotkicomsobiedekupazas-ilona.blogspot.com/

Sonata rašė...

Malonu ,Ilona:))))

Skandinave rašė...

Gal galima jungtis ir neturint rankdariu Blogu? As turiu tik savo kolekcijos Bloga: http://bookmarkscollection.blogspot.com/ ,ten jokiu mano darbu nera,bet kazka sumeistrauti galeciau ir as :)

Unknown rašė...

Aš, pavyzdžiui, noriu kažko sumeistrauto:))) Ir dar noriu leidimo ne tapukus dovanoti, tiek minčių galvoje, o visiems aš tik dėl tapkių reikalinga:D

Skandinave rašė...

Sumeistrauto aisku ne pirkto :) O tapuku tai nevisi gal nori,man ju vat ir nereiktu,nes pas mus bais silta :D

Sonata rašė...

Verda aistros žiūriu:))))))Pirmiausia atsakau SKANDINAVEI.Aš tikrai tave priimu į Noro išpildymą.Žiūrint,ką merginos pasakys.Jei jos kitaip nuspręs-dovanėlę nuo manęs turėsi progą gaut neužilgo,kai mano blogas švęs 1 metukus.Tada aš savo skaitovams ,,suvyniosiu saldainiukąąąą".Malonu,kad mane skaitai:)))))O atsakymas EGLEI būtų toks.Aš rašiau,jog darbelis gali būti bet koks.Taip,kad ,Eglute,tavo pasirinkimas:))))Merginos,ką Jūs manot? rašykite,kad viskas įvyktų sklamdžiai?Manau,kai bus paskirstytos poros,tada apsitarsite tarpusavyje,kas ką ir kuo nustebins.Kad mainai būtų lygiaverčiai ir niekas neliktų nuliūdęs.KAIP MANOTEEEEE??????

Unknown rašė...

Ir aš noriu sudalyvauti jei dar galiu,pas mane yra papuošalas,galvoju vienai iš jūsų... tiks...http://menospindulelis.blogspot.com/

Sonata rašė...

TATI,puiku.Iki sausio 25 d. kol bus ištraukti burtai dar visi spėja:))))))

Skandinave rašė...

Na jei kas pries butu,as tikrai neuzpyksiu,nes rankdarbiai nera mano pagrindinis pomegis,bet si ta moku ir as :) O sudalyvauti labiau norejau del savo kolekcijos papildymo,vildamasi,kad gal kuri auksaranke sumeistraus mano kolekcijai kazka naujo ir originalaus :)Daug kas galvoja,kad knygu skirtukas,tai banalus paprastas pailgas kartono gabalelis ir viskas,bet tai toli grazu ne taip...fantazijai nera ribu,as zaviuosi musu auksarankiu darbais ir mielai priimciau juos i kolekcija :)Pamaniau,kad gal atsiras kas sugalvos kazka naujo,dar nematyto ir nutariau sudalyvauti cia :)Stai keletas darbu musu auksarankiu lietuviu :)Sedevrai!!! Ilonos dekupazinis: http://bookmarkscollection.blogspot.com/2011/12/time-has-come-winter-bookmarks.html
Editos,skirtukas lele,dar niekur neregetas!!! : http://bookmarkscollection.blogspot.com/2011/02/lady-teacher-or-unbelievably-original.html
Rosvitos scrapbookinis: http://bookmarkscollection.blogspot.com/2011/04/cute-owl.html
Ilonos dekupazinis ir nertinis viename : http://bookmarkscollection.blogspot.com/2011/10/amazing-work-of-lithuanian-artist-ilona.html
Ritos veltinis: http://bookmarkscollection.blogspot.com/2011/06/very-cute-sheep.html
Ir dar begale kitu graziu jau turiu kolekcijoje,visu nuorodu cia nesumesiu,jei kam idomu,tiesiog uzsukite ir pasizvalgykite po mano Bloga :)
Tad jei kas turite kokiu nauju ideju,siulykite,igyvendinkite jas :)Patikusius skirtukus nupirkciau :) Nebutinai man dalyvauti tada siam zaidime,galiu tiesiog nupirkti :)
Atsiprasau uz toki ilga posta :)

Sonata rašė...

Na ką aš tau Skandinave galėčiau pasiūlyti? nežinau.Nebent pasiūti galėčiau skirtuką:)))))ko niekad nedariau.Bet manau,kad tai įmanoma:)
Ir labai įdomu,kaip atradai mano blogą ? juk tave domina visai kitokie rankdarbiai,nei tie,kuriais aš užsiimu.Labai įdomu:))))

Ilona rašė...

Kai bus ištraukti burtai, tai tarpusavy susitarsim, ką viena kitai galėtumėm pasiųlyt iš to ką turim, ar tai specialiai norus išpildysim pagal poreikius :)

Unknown rašė...

Aš už pageidavimus- jaučiat kokia jėga būtų ištrauki dovanotoją ir eini į jos blogą rinktis tai kas patinka, ko nori ir ko reikia (velnias, vis gi, jaučiu,
teks tapukus velt:D) Tiesiog ištrauki rankdarbio rūšį, pasakai norą ir jis išpildomas! Pasaka!

Sonata rašė...

Taip ,merginos.Ryt viską viską apspręsim.:))))) ir aš prisijumgiu prie tokių jūsų norų:))))

prapieste rašė...

Priimkit ir mane, dovanų noriu ir aš, o jei gauni, tai reikia ir duoti, esu pasiruošusi kažką sumeistrauti ir aš

Skandinave rašė...

Labai idomu butu pamatyti Jusu sumeistrauta skirtuka :)Lauksiu pasirodant ;)O Bloga atradau per Ilonos Bloga ir rankdarbiai mane domina visokie,nesvarbu,kad kolekcionuoju tik skirtukus :) man patinka daug kas :)

Skandinave rašė...

Na as tada nedalyvauju,nes neturiu ka parodyti,is ko galetu rinktis,buciau ekspromtu kazka dariusi :)Lauksiu tik pasiulymu su skirtukais,jei kas sugalvosite toki sumeistrauti,parasykit man liudacer@gmail.com :)

Sonata rašė...

UUUU,mano paskaičiavimu pas mus ne porinis skaičius.reik dar vienos merginos:))))))o jei ir daugiau,tai dar geriau:)))))))

Sonata rašė...

Malonu,kad prisijungėte:)))))

Sonata rašė...

Gerai,Skandinave.Aš pažadu,kad sumeistrausiu tokį ir parodysiu.Bus kažkas naujo mano darbeliuose.Malonu,kad apsilankėte.Beje,pas MAZOJIRa mačiau sumeistrautus šiandien skirtukus,pažiūrėk būtinai.Labai gražūs:))))

Buvo malonu.Manau bendrausime ir toliau:))))

Renute rašė...

Ilgai sukau galvą - ir noriu, ir bijau.... tik smalsumas nugalėjo..... jei priimsit ir jei dar ne vėlu, jungiuosi ir aš į jūsų būrelį
http://renute.blogspot.com/

Sonata rašė...

Ne, nevėlu.Labai džiaugiuosi,kad dalyvausite.

Skandinave rašė...

Aciu labai,man taip pat malonu :)O kokie skirtukai,ar pavadinimu Moterys?

Unknown rašė...

Žinot, kas faina. Kad Sotata sugalvojai tą porom keitimąsį, bus puiki progą palandžiot po dienoraštį ir geriau pažinti draugą! :) Ir neatrodys, kad nepažįstamam dovanoji:)

Ilona rašė...

Aš jau pradedu jaudintis :)

Unknown rašė...

Aš už kompaniją:)

JolantoS rašė...

Jaudinuosi ir aš, bet gal į gera? ;)

Egle rašė...

Šiandien 25 dienaaaaaa... Gal dar ne vėlu dalyvauti. Žiauriai mėgstu dovanas ir gauti , ir gaminti. Priimkit, prašau dar ir mane :)
http://egles-saulytes.blogspot.com/

Unknown rašė...

Ojei, jau 26-a... Gal dar priimsit..?
http://cattmoonlight.blogspot.com/

JolantoS rašė...

Mergaitės, viskas gerai, nieko nereikia pertraukti, pačiai dabar nesmagu, kad taip pajuokavau...

Renute rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.