trečiadienis, sausio 25, 2012

Burtai ištraukti

Pirmiausia,merginos,noriu atsiprašyti,kad taip vėlai skelbiu rezultatus.Sutrukdė neplanuotas vizitas pas gydytojus.
Foto iš vykusių traukimų:)))))


















Tad ilgai gumos netemsiu ir paskelbsiu.

Taigoi,pirma pora
RENUTE-JOLANTA
Antra pora
VILMA (PRAPIESTE)-EGLĖ
Trečia pora
MAZOJIRA-ILONA
Ir ketvirtoji pora
SONATA-TATI
   LAbai ačiū visoms,kad dalyvavote.Buvo labai šaunu.Aš kruopščiai peržiūrėjau visų merginų dienoraščius. Buvo labai įdomu susipažinti.Visos esate  NEIŠPASAKYTOS AUKSARANKĖS..Lauksiu jūsų laiškų apie vykusius mainus.Manau,būtinai pasirodysime ką kas gavote.Dabar susirašykite tarpusavyje ir viską aptarkite:)
O dabar visos į darbą.

TATI na o aš laukiu tavo norų į mano email.Kai šiek tiek geriau pasijusiu,susirašysime:)))))

16 komentarų:

Unknown rašė...

Sonatuk, sveikatos ir tik sveikatos!!! Ačiū už nuostabią mintį ir jos įgyvendinimą, lekiu savo Vilmai rašyti laiško:)

JolantoS rašė...

O burtų pertraukt negalima? :DDD Nes mes su Renute jau kokį trečią kartą į porą pakliūvam (iš siuvinėjimo forumo), aš jau nebeturiu fantazijos, kuo galėčiau ją nustebinti :DDD

Egle rašė...

Ech.... Kaip gaila, kad pavėlavau užsiregistruoti... :((((

Unknown rašė...

Jolanta, gal tai likimas:DDD Geras!

Egle, bus dar tų progų:) Toks gražus vardas tavo, neliūdėk:)))

Sonata rašė...

Egle,ir aš sakau neliūdėk.Visos būry, manau. dar ne kartą ką nors sugalvosim.O Jolantai,ną ką pasakyt? Net nežinau.O kaip kitos merginos,visos tyliiiii.Gal ir jums kas netaip?:(((((((

Sonata rašė...

Ir dar. EGLUŽE tau ačiūūūūūū. Šaunu,kad mestelėjai (kaip tu sakai) auksarankių.

Unknown rašė...

Sonata, pasiimk ačiū atgal- fentastiška akcija!!!!

prapieste rašė...

Aciū Sonata už suorganizavima šio būrio, nes taip tyliai sau viena kažką vis kuriu, net nuotraukų nededu savo bloge, dar begalės mano kūrybos nenufotografuotos, labai nekokia aš fotografė, tai atidedu vis toliau, o paskui ir visai užmirštu. Dar kai tik rašiausi į šiuos mainus kažkodėl save poroje mačiau su Egle ir vakar kelionėje buvau, tai vis galvojau, va grįšiu ir bus man pora Eglė, o ryte radau jos laišką. Man taip smagu. Dar kartą Aciū

Sonata rašė...

Man labai tuomet smagu už jus.O aš su Vilma jau iš anksčiau esu pažįstama,virtualiai.Nes kai ieškojau info savo siuvamoms lėlytėms,netyčia užklydau į jos blogą ,ten radau daug vertingos info.Ir išdrįsau su savo įkyriais klausimais,jai parašyti.Ir sulaukiau labai išsamios informacijos visais man rūpimais klausimais.Labai šilta ir maloni moterytė.Susidarė įspūdis,kad seniai esame pažįstamos.Ačiū JUms.Su EGle jūs šauni pora,nes Egle pažįstu nevirtualioje erdvėje.Vien paskaičius jos blogą ,manau Vilma,tuo įsitikinote.Tikiusi visada visos artimai bendrausime.Tuo ir siekiau šia akcija.Gal netyčia užklysime ir viena pas kitą ,pvz.pas Vilmą ,į tą gražų vienkiemį(beje Vilma,jūs man atrodo,kad mano metų,nes ir mano sūnus jau suaugęs),arba pas Eglutę į šaunią sodybą,arba pas mane į sodybą,kurioje manau gerai praleisime laiką......

prapieste rašė...

Man Eglės blogas labai patiko, jau vien todėl,kad daug aprašo savo ne tik kūrybą, bet r gyvenimą ir dar taip įdomiai. Man 40 metų ir aš gyvenu kaime, vienkiemyje, esu pieno fermos savininkė. O rankdarbiavimas gimė su manimi,ar aš su juo, mėgstu ne vieną rūšį rankdarbių ir vis naujus išbandau, gal ir gerai, o gal blogai. Kai prie kažko vieno ilgam laikui neužsibūni, negali pasiekti tobulumo ar atradimų toje srityje.

Unknown rašė...

Oooo.. kaip smagiai čia rašot:) Reiks būtinai vasarą organizuoti blogerių meetą!

Ilona rašė...

Tai kaip supratau, aš suporuota su mazojira...nu itariu jai bus langva su manim susitarti, nes gan daznai mane aplankydavo ir SM forume, itariu virtualiai mano darbus zino laaaabai gerai :)...einu prisiduosiu jai

Sonata rašė...

Taip taip ,Ilona.Su Mazojira,Jūsų abiejų darbai labai ,,stiprūs,,.Šaunuolės,merginos:)))))))

mazojira rašė...

Sonatuk, dėkoju už suorganizuotą atrakciją, už pagyrimus ir šaunią mainų auksarankę :) Ilona jau tikra ta žodžio prasme prisidavė... deriname savo norus :)
visoms linkiu smagių kūrybinių mainų :)

Unknown rašė...

Sonata as laukiu tavo adresa ,labai malonu kad dalyvauju.

Unknown rašė...

Sonata ačiū kad organizuoji tokius konkursus, malonu kad mainai įvyko...Laukiu ir tikrai pamatysite mano bloge...AČIŪ TAU.......